Dag 11

Vandaag zijn we op tijd opgestaan en na het ontbijt zijn we Willemstad te voet gaan verkennen, we hebben over de pondjesbrug gelopen en voor de gekleurde huisjes. Verder hebben we nog een beetje gewinkeld, zijn we langs de drijvende markt gelopen en over de oude markt. Ondertussen was het al weer erg warm geworden en hadden we zin om naar het strand te gaan.

2011 09 03 15 25 56

2011 09 03 15 25 41

2011 09 03 16 18 54

We zijn naar de Jan Thiel baai gereden en hebben daar eerst even lekker in de zee gezwommen en vervolgend op een strandbedje gezeten. Er was nauwelijks schaduw, dus hebben we niet al te lang gezetten en zijn we wat gaan eten onder de met palmbladen bedekte huisjes. Na het middageten zijn we vertrokken en hebben nog wat over het eiland gereden, hebben gekeken waar andere stranden zijn en andere bestemmingen voor de komende dagen. Op de terugweg naar het hotel hebben we nog drinken voor op de hotelkamer gekocht bij een supermarkt.

Toen we terug waren in het hotel zijn we bij het kleine zwembadje gaan liggen en hebben we nog gezwommen om even weer af te koelen.

2011 09 04 01 14 15

2011 09 04 01 11 56

Vanavond hebben we gegeten in Willemstad bij de waterfortboogjes met uitzicht op zee en een schip wat de haven binnen kwam.

Bijgewerkt op 20 februari 2023

Heeft dit artikel je geholpen?

Bedankt voor je feedback!